Filarmonica Moldova Iasi achizitioneaza accesorii - furnituri de birou pt anul 2022, conform centalizatorului atasat. PROCEDURA DE ACHIZITIONARE- ACHIZITIE DIRECTA.
Foarte important!
VA ROG SA OFERTATI DOAR PRODUSELE CARE SUNT PE STOC LA DVS. SAU POT FI LIVRATE IN TERMEN MAXIM DE 5 ZILE DIN DEPOZITUL DVS. DE LA EMITEREA COMENZII FERME IN SICAP. VA ROG SA OFERTATI DOAR PRODUSELE CERUTE EXPRES IN CENTRALIZATOR, NU SIMILARE. Nu se vor accepta ofertele ce contin alte produse decat cele din aceasta lista! PRODUSELE AU FOST VERIFICATE, ESTIMATE SI EXISTA PE PIATA! Bugetul este unul fix si nu poate fi depasit - 5700 lei fara TVA! LIVRAREA SE FACE GRATUIT LA SEDIUL BENEFICIARULUI IN TERMENUL CEL MAI SCURT SI INDIFERENT DE VALOAREA COMENZII. Oferta se va intocmi dupa modelul din centralizator. Pentru o evaluare cat mai rapida a ofertelor va rugam ca produsele ofertate sa fie in ordinea din tabelul de mai sus, cu aceeasi denumire si numerotatie. La tabel se vor adauga coloane cu pretul unitar fara si/sau cu TVA, precum si coloane cu pretul total per produs cu TVA. iar la final, va rugam sa mentionati pretul total fara si cu TVA de 19%. Nu se vor accepta oferte scrise de mana.
ACHIZITIONAREA ACESTOR PRODUSE SE FACE PRIN SEAP/SICAP SUB FORMA DE PACHET LA PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Termen de depunere a ofertelor detaliate- pret fara tva/buc.,set, cutie; - livrare gratuita la sediul beneficiarului;- termen de livrare max. 5 zile, la registratura sau pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 24.11.2021.